פיטנס דיפו  Fitness Depot

משלוחים חינם בקנייה מעל 300 שח

קנייה ישירות מהיבואנים

03-6006585

מידע אודות מיטות היפוך

מיטת היפוך למי היא מתאימה

אנשים רבים מחפשים טבלת היפוך כדי להקל על כאבי הגב שלהם. בסרטון הבא תלמדו בדיוק איך זה עובד ואיך זה יכול לעזור לך מהר יותר מטיפולי גב אחרים.

עם זאת, ישנם יתרונות רבים נוספים ששיטת טיפול ההיפוך מציעה למשתמשים בה. הנה כמה מהם, המוזכרים בסרטון:

מיטות הפיכות היתרונות של שימוש בטבלת היפוך:

שיפור זרימת הדם.
הפחתת מתח.
הגברת הגמישות.
שיפור הערנות
עזור ליישר את עמוד השדרה לאחר האימון.
הקלה אפשרית בכאבי גב.
לסיכום

במהלך חיינו, כוח הכבידה דוחס את הנוזלים והחוליות בעמוד השדרה שלנו. בתור צואה תיתכן צניחת דיסק בין חולייתי, המכונה גם פריצת דיסק. זה יכול לגרום לכאבי גב כרוניים במקרה שמופעל לחץ חזק למדי על העצב הסמוך. לכן, טיפול בהיפוך יכול לעזור לעמוד השדרה על ידי הגדרת המרווח בין הדיסקים ולעיתים הקלה על הכאב הקשור לתופעה.
לד”ר ג’ון קולינס מ-Springbrook Chiropractic יש טבלת היפוך במשרדו, והוא גם המליץ לרבים מהמטופלים שלו להשתמש במכשירים אלה בבית. לדבריו, “לרפא או להפחית גורמי לחץ ביומכניים רבים מזיקים וכרוניים הנובעים מאורח החיים המודרני”.
ניתן להשתמש בגרסה אחרת של המכשיר, הנקראת “כיסא היפוך”. במקרה זה, במקום למתוח עד הסוף, אתה נשאר בישיבה בזמן ההיפוך. הכיסא נשען רק ב-70 אחוז, לא ב-100 אחוז, ולכן מפעיל פחות לחץ על הברכיים, נותן יותר תמיכה לגב ומונע את העקמומיות שלו.
אנשים רבים הסובלים מכאבי גב תחתון דיווחו על הקלה משמעותית בכאבים גם לאחר מספר דקות של היותם במצב הפוך. אך הטיפול המומלץ תלוי במצבו המיוחד של המטופל ובסיבות לפציעה.
שיפור בבריאות הגב

הפחתת הדחיסה מסייעת למפרקי סיכה על ידי שינוי כוחות הלחיצה והשאיבה בתוך המפרק. בכך הוא עוזר להמריץ את הפרשת הנוזל הסינוביאלי המזין את הסחוסים ומגביר את יכולת ספיגת הזעזועים.

הפעלה והעמסה עדינה של הרצועות עשויות להגביר את תכולת הקולגן ברקמה ובכך לחזק את הרצועה. רצועות ושרירים חזקים הם תנאי הכרחי לתמיכה במפרק, ולסייע בהגנה מפני פציעות. צבא ארה”ב השתמש גם ב-Teeter EZ-Up Gravity Boots כדי להקל על פציעות עקב עייפות מפרקים. בדיוק כפי שעליך לצחצח שיניים כל יום כדי לשמור על בריאות השיניים, עליך לבצע פעילויות שגרתיות כדי לשמור על בריאותן. עַמוּד הַשִׁדרָה. כסא היפוך הוא אביזר לא יקר, טבעי וקל לשימוש. יעילותו הוכחה במחקרים מדעיים, ומיליוני אנשים כמוך ממליצים עליו בכל רחבי העולם.

כאב גב

הגברת הגמישות

שרירים תפוסים ומפרקים נוקשים נוטים לגרום לבעיות בשיווי המשקל, מה שגורם לתנועות גוף לא מתאימות ולהגביר את הסיכון לפציעה. פעילות גופנית בכיסא היפוך טיטר מביאה למתיחת שרירים טבעית המאריכה את עדינות השרירים ומקלה על התכווצויות במפרקים, משפרת את תפקוד השרירים ומגבירה את הניידות והגמישות.

במהלך יום רגיל, המפרקים בכלל והדיסקים בפרט מאבדים נוזלים, והתוצאה היא איבוד גובה זמני של 1.25 עד 1.87 סנטימטר! לאחר שהעצמות מתקרבות זו לזו, טווח התנועה שלהן קטן. הסתבר שההתהפכות מגדילה את המרחק בין החוליות, כי היא מפחיתה את הלחץ על הדיסקים, ועוזרת להן לספיגת נוזלים, ובכך לחדש את הגמישות ויכולת לבלום זעזועים.

יציבה גרועה משפיעה לרעה על השרירים. לדוגמה, כאשר הכתפיים צונחות, שרירי החזה מתקצרים, ושרירי הגב מתארכים. ברגע מסוים, היציבה הנכונה מעוררת תחושה מוזרה. ההיפוך עוזר לנו ליישר את עמוד השדרה ולמתוח את השרירים שהתקצרו. משתמשים רבים בכיסא ההיפוך ציינו כי לאחר תרגול קצר של היפוכים הם החלו “לעלות גובה” ולעמוד זקוף יותר. לכן, שימוש מתמשך בכיסא ההיפוך Teeter עשוי לשפר את היציבה שלך לצמיתות.

סוף כאבי גב הקלה בכאבי גב

השימוש בכיסא אינו פעולה פולשנית כמו ניתוח, מתיחה מכנית וכו’, מדובר בטיפול עדין ונסבל המתמקד בגורם הכאב, ומקל על כל המפרקים הנושאים את משקל הגוף. זוהי שיטת מתיחה הדרגתית המקלה על התכווצות של כל מפרק באמצעות המשקל שמכווץ אותו בעמידה ישרה. במילים אחרות, התוצאה של שחרור התכווצויות הפוך היא מתיחה מושלמת המשפרת את בריאות עמוד השדרה ומבטלת כאבי גב בדרכים הבאות:

1. חידוש הצלוחית בדיסקים.

2. הפחתת הלחץ על העצבים.

3. יישור עמוד השדרה.

4. הרפיית שרירים מתוחים.

והעיקר – שחרור הצירים במכשיר נותן עמלה נפלאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
עגלת קניות סגור