פיטנס דיפו  Fitness Depot

משלוחים חינם בקנייה מעל 300 שח

קנייה ישירות מהיבואנים

03-6006585

מה זה בעצם קרוס-פיט ?

קרוספיט היא שיטת אימון המשלבת עבודה בעצימות גבוהה המשלבת כוח וסיבולת, עבודה על נקודות התורפה של המתאמן ושימוש בטכניקה המעצימה את התנועות הטבעיות של הגוף לכדי אימון אינטנסיבי ומגוון.

אימוני קרוספיט מבטלים את השגרה המשעממת של אימונים אחרים, ודוחפים את המשתתפים להגיע לתוצאות הטובות ביותר שהם יכולים. האימון הינו אימון אוניברסלי ללא הגדרת מטרה ברורה ולכן הוא מתאים לכל אדם ולכל מטרה שאדם מציב לעצמו, בין אם זה להיות רזה יותר, חזק יותר, מהיר יותר או כל מטרה רצויה אחרת כמו שיפור העצמי. -ביטחון עצמי של המשתתף.

קרוספיט מאפשר לספורטאי לפתח בסיס רחב של כושר גופני. במקום לעבוד על קבוצות שרירים ספציפיות באימונים מבודדים ונפרדים, בקרוספיט הספורטאי מפעיל את כל קבוצות השרירים בגוף בו זמנית ובכך משיג תוצאות מהר יותר מאשר באימונים רגילים. בקרוספיט הספורטאי משתמש בטכניקות הרמה הנהוגות בספורט אולימפי, ובתרגילים רבים מעולם ההתעמלות האולימפית, אשר בשילוב עם עבודת עצימות וכוח בשילוב התנהגויות מחיי היום-יום, מקבלים תוצאות איכותיות ויעילות יותר.

בין אם אתה רוצה לרדת במשקל, הגדל את רמת הכוח התפקודי והכושר הגופני שלך. בין אם אתה חייל בצבא, עקרת בית או סבא לנכדים, קרוספיט מיועד לכולם, ותוכל להפיק תועלת רק מהאתגרים העומדים בפניך במהלך האימון.

 

שאלות נפוצות ותשובות על קרוספיט:
מי יכול להתאמן בקרוספיט?

כל אחד יכול, מדובר באימון המבוסס על יכולת אישית וכל אחד מתאים את הביצוע ליכולות שלו.

CrossFit פותח והותאם לנחתים בארה”ב, תיכוניסטים, אנשי ברזל, תפוחי אדמה עצלים, סבים וסבתות או מאסטרים אחרים באומנויות לחימה. הגישה של אימוני קרוספיט מאתגרת את הספורטאי לרמתו האופטימלית הניתנת באותו אימון, וככל שהאימונים מתקדמים כך גם רמת הכוח והכושר הגופני של הספורטאי עולה. הגבול היחיד הוא הגבול שהספורטאי עצמו מציב לעצמו.

אין לי זמן לאימונים!

המשפט הזה הוא התירוץ הנפוץ ביותר בעולם המודרני המלחיץ שכולנו חיים בו עם מחויבות לקריירה או למשפחה או לכל מטרה אחרת בחיים.

אתה יכול לשכוח מהתירוץ הזה כשזה מגיע לקרוספיט. כי אימון קרוספיט מקצועי נמשך לא יותר מ-30 דקות ביום. זמן זה כולל את החימום לפני האימון והמתיחות לאחריו. מה שמבדיל את הקרוספיט מאימונים אחרים הוא האינטנסיביות שבה האימון מתבצע. מרוכז, מאתגר, קצר, עוצמתי ומגוון – אלו הסיבות שהופכות את הקרוספיט לאימון אידיאלי לשיפור הכושר.

האם אהיה שרירי וחזק כמו מפתחי גוף ומפתחי גוף?

לא ! קרוספיט, בשונה מאימון בחדר כושר והרמת משקולות, מבוסס על תנועות חיי היומיום של הלקוחות. מטרתו העיקרית היא להגביר את רמת הכוח הפיזי וסיבולת הלב-ריאה של המתאמנים תוך הפחתת שומנים משמעותית אך שמירה על מבנה הגוף המקורי שלהם.

האם יהיה לי קשה?

כל אימון קרוספיט אמור לאתגר ולהעלות את רמת הקושי, אך בהחלט ניתן להתאים את האימון עצמו לרמת היכולת הנוכחית שלכם. כך משיגים תוצאות – באימון קצר ומגוון בהתאם לרמה שקבעתם לעצמכם באותו הרגע.

 

מה אתה עושה במהלך האימון?

כל מפגש קרוספיט מכיל את החלקים הבאים:

חימום מורחב של כל השרירים.
סבב אימונים המשפר טכניקות ויכולת אישית.
אימון מרכזי של אותו יום.
מתיחה וקירור.
מה מבדיל את קרוספיט מתוכנית אימונים סטנדרטית בחדר כושר?

 

באימוני קרוספיט אישיים או בקבוצות, אתה תמיד עם מאמן מוסמך שמלווה אותך באימון. המאמן לא נמצא שם רק בשביל המוטיבציה, אלא הוא אמור להדריך אותך במהלך ביצוע כל תרגיל ותרגיל, כמו כן המאמן אמור לעזור לך בתוכנית התזונה המתאימה לך.
האימון העיקרי של כל יום משתנה מיום ליום ואינו דומה לאימון מהיום הקודם, כך שמקבלים תוכנית אימונים מגוונת ומשתנה במקום שעמום ארוך וחזרה שגרתית על אותם תרגילים. כך לא תתעייפו ותתייאשו כפי שקורה לעיתים קרובות לספורטאים בחדרי כושר.
אימוני קרוספיט מבוססים על עלייה הדרגתית אך מהירה בתרגילים ובתנועות המשפרים את כוחו ויכולותיו של הספורטאי. שיטות האימון והטכניקות למעשה משפרות את ביצועי הספורטאי בתפקודי השגרה שלו בחיים. במקום לבלות שעות ארוכות בחדר כושר משעמם או משעמם, אפשר להתחיל ולסיים אימון תוך שלושים דקות, ולהגיע לתוצאות הרבה יותר מהירות.
באימוני קרוספיט יש תחושה של קהילה יותר מאשר בחדר הכושר שבו הפעילות היא בדרך כלל אינדיבידואלית. הצוות ושאר החניכים יהיו שם לצידך sw

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
עגלת קניות סגור