חטיפי אנרגיה וג'לים

חטיפי אנרגיה לספורטאים

שוק מזון הבריאות והספורט מוצף מאי פעם. משקאות איזוטוניים, תוספי מזון אבקות למיניהן וחטיפי אנרגינה הם מנת חלקן של כמעט כל חברות המזון, בין שהן מתמחות בכך וזהו תחומן הבלעדי ובין שאלו חברות המזון הגדולות הראשיות שזיהו את הטראנד וקפצו אל העגלה בניסיון לרכוש קהל לקוחות חדש. מול האריזות המסנוורות והמושגים המבלבלים, איך נדע לבחור חטיפי אנרגיה שישרת את

מטרתו ויעשיר את האימון שלנו וגם יערב לחיכנו ולא יבצע את הפעולה ההפוכה ממש? הנה מספר טיפים לבחירה נבונה של מזון לשרירים, טעים וגם מזין

ראשית, יש לזכור כי חטיף אנרגיה שעל עטיפתו מצויין אחוז גבוה של שומן נפסל מכל וכל. שומן, לא קלוריות. שומן אנחנו יכולים להשיג בקלות בכל מקום לו היינו רוצים בכך וזהו קריטריון ראשון לבחירה נכונה ובסיסית. האחוז המומלץ הוא בין אחוז בודד לשני אחוזים. שנית, אין לנו אלא לבחור בחטיפי אנרגיה שרכיביו מוכרים לנו וניתן ללמוד עליהם בקלות.

ישנה נטייה לסנוור אותנו על ידי כתיבה באריכות על סיבים שונים ומשונים שבמקרים רבים הגוף מתקשה לעכל, ושורשים עשירים בתכונות מוזרות. חבל, אין סיבה להסתבך כשניתן להזין את הגוף מהמוכר והאהוב. דבש, אגוזים, גרנולה ופירות מספיקים בהחלט כדי להפוך חטיך אנרגיה לטעים ומזין מאוד ועל תרומתם לאנרגיה הניתנת לגוף לצורך האימון,

אין עוררין. בנוסף, ישנם מלחים מסויימים כגון מגנזיום נתרן ואשלגן הדרושים לגוף מחמת אובדן הנוזלים במהלך האימון. בסעיף הפחמימות נחפש על גבי העטיפה סוגים כגון מלטודקסטרין המופקת מתירס השומרת על הזנה סוכרית קבועה במהלך האימון. ויש לזכור שמעל הכל, יש לבצע ניסוי ותהיה, כלומר לבחון בעצמנו את השפעת החטיף עלינו במהלך האימון ולבדוק כיצד גופנו מגיב אליו. זהו מדד מצויין ליעילותו של חטיך אנרגיה ולא ניתן לעבוד עלינו בצורה כזו. בתאבון

מחיר מבצע: ₪ 1.00

אין במלאי

מחיר מבצע: ₪ 165.00

אין במלאי